діагностика
Діагностика аутизму
віком від 12 місяців
Комплексна рання діагностика розладів аутистичного спектру (аутизму) для дітей віком від 12 місяців та дорослих
  • Діагностика аутизму в Центрі Dnipro Sensory World - це обстеження дітей різних вікових груп, які мають підозру на наявність розладів аутистичного спектру (РАС)
  • Клінічні тести та сучасні методи діагностики нашого Центру дозволяють оцінити невербальний інтелект та когнітивні здібності дітей та дорослих, виявити дітей з РАС у ранньому віці
  • Наші експерти отримали відповідну освіту, підготовку та досвід в індивідуальному тестуванні, мають повноваження для діагностики і корекції РАС

— Що необхідно для проходження діагностики?

  • Вам необхідно звернутися із запитом до нашого Центру, дати відповідь на декілька запитань, вибрати зручний час для проходження діагностики.

Клінічні тести та методи діагностики,
які ми використовуємо
в Центрі Dnipro Sensory World
  • Комплексна рання діагностика розладів аутистичного спектру (аутизму) (діти віком від 12 місяців/дорослі)
    • В план комплексної ранньої діагностики входять такі дослідження/обстеження: консультації психолога, невролога, логопеда-дефектолога, електроенцефалографія (ЕЕГ), обстеження слуху сурдологом, сучасна методика структурованої діагностики аутизму ADOS- 2, діагностика за методикою Leiter-3 для об’єктивної оцінки невербального інтелекту та когнітивних здібностей.
    • Комплексний підхід до оцінки здоров’я різновікових категорій дітей та підлітків із затримками розвитку дозволить мультидисциплінарній команді фахівців оцінити всі проблеми організму цілісно, змоделювати причинно-наслідковий зв’язок та вибрати оптимальний план лікування, соціально-психологічного супроводу та реабілітації. 
  • Скринінгова діагностика (діти віком від 12 місяців/дорослі)
    • В план скринінгової діагностики різновікових категорій дітей, підлітків та дорослих входять такі дослідження/обстеження: консультації психолога, невролога, психіатра, тестування ADI-R (сучасний діагностичний інструмент у вигляді детального опитування-інтерв’ю для виявлення ознак аутизму та РАС), тестування CASD (скринінгова шкала розладів аутистичного спектра для діагностики дітей з РАС без урахування вікової категорії, рівня розумового розвитку, або ступеня прояву хвороби).
  • Діагностичне обстеження на аутизм ADOS-2 (діти віком від 12 місяців/дорослі)

    • Методика, що дає можливість комплексно провести діагностику досліджуваних різних вікових груп з підозрою на РАС.Складається з різних сценаріїв, які дозволяють спостерігати соціальну, ігрову і комунікативну поведінку, що має діагностичне значення. Мета діяльності за ADOS-2-вибір завдань, які є досить цікавими, щоб обстежуваний захотів брати участь у соціальній взаємодії. І спеціаліст зміг оцінити цю соціальну взаємодію та відповідні реакції досліджуваного.
  • Діагностика невербального інтелекту та когнітивних здібностей Leiter – 3  (діти віком від 3 років/дорослі)
    • Методика, що дозволяє оцінити невербальний інтелект і функціонування нейропсихологічних процесів, що лежать в його основі. Тест має широкий діапазон складності питань, завдяки чому ним можна діагностувати як інтелектуальні порушення, так і обдарованість.
    • Завдяки невербальній процедурі проведення методика дозволяє вимірювати когнітивні здібності у осіб з РАС, моторними порушеннями, мовними порушеннями та порушеннями слуху, а також у людей, для яких українська не є рідною.
  • Діагностика актуального рівня розвитку (діти віком від 10 місяців/дорослі)
    • В план діагностики актуального рівня розвитку різновікових категорій дітей, підлітків та дорослих входять такі дослідження/обстеження: консультації психолога, корекційного педагога, логопеда, дослідження за методиками ESDM (Денверська модель раннього втручання), VB-mapp (оцінка навичок мовлення та соціальної взаємодії для дітей з аутизмом та іншими розладами), ABLLS-R (оцінка базових мовленнєвих навичок та навичок навчання), AFLS (оцінка життєво-функціональних навичок)
  • Електроенцефалограма (ЕЕГ)
    • Денний та добовий моніторинг ЕЕГ проводиться з метою диференціальної діагностики пароксизмальних станів: з’ясування природи нападів (епілептична або неепілептична, типу нападів (генералізовані, фокальні, інші специфічні особливості), форми епілепсії та епілептичного синдрому, локалізацію нападів). 
  • Діагностичне консультування та лікарський супровід медикаментозної терапії, телеконсультації закордонних фахівців (second opinion) онлайн
    Використання сучасних інтернет-технологій в рамках телемедицини дає можливість отримати діагностичну консультацію та лікарський супровід медикаментозної терапії (моніторинг ефективності, дози) онлайн. Щодо складних випадків, де потрібна експертна консультація, можливість організації консультації за участю закордонних фахівців.
  • Conners-3, SAFA
    CONNERS-3 (Шкали Коннерс. 3 версія) — це результат 40 річного дослідження в галузі дитячої та юнацької психопатології. Цей тест дозволяє отримати вичерпну і сфокусовану оцінку розладу дефіциту уваги і гіперактивності (РДУГ) та його найбільш поширених супутніх проблем і розладів у дітей та підлітків.
    Conners-3 це перегляд Оцінних шкал Conners (CRS-R; Conners, 1997), який містить ті ж ключові елементи, що і його попередник, з декількома новими характерними рисами, як-от шкали валідності, оцінка виконавчого функціонування та зв’язок з діагностичним і статистичним посібником з психічних розладів (DSM-5; American Psychiatric Association, 2013).

    Conners-3 є мультиінформативним методом оцінювання дітей і підлітків віком 6 - 16 років, який враховує домашню, соціальну, і шкільну сфери. Conners-3 неоціненний для ухвалення рішень стосовно клінічного діагностування й визначення придатності до навчання, при плануванні терапевтичного втручання і моніторингу, в ситуації дослідження і для скринінгу.
  • SAFA
    Діагностичний інструмент для самооцінювання, головною рисою якого, на відміну від більшості авторських тестів, є висока узгодженість та скоординованість шкал, спрямованих на дослідження широкого спектра симптомів та психічних станів. Пункти-твердження SAFA було адаптовано до віку респондентів, а для найменших учасників тестування кількість пунктів було зменшено. Тест підходить як для індивідуального, так і для групового проведення. Діагностичні критерії, покладені в основу шкал SAFA, сумісні з DSM-5.
— Які методи використовуються під час діагностики?
  • У роботі з дітьми ми використовуємо світові стандарти психодіагностики - клінічні тести
  • ADOS-2 (діагностичне обстеження на аутизм)
  • Leiter-3 (оцінка невербального інтелекту та когнітивних здібностей)
  • CASD (скринінгова шкала РАС)
  • ADI-R (опитувальник для ознак аутизму)
  • ESDM (Денверська модель раннього втручання) та інші

Скільки часу триває діагностика?
— Діагностика триває від 30 хвилин до 50-ти годин, залежно від рівня розвитку дитини та запиту батьків.
Який найбільш ранній вік для застосування наших діагностичних методик?
— Рівень розвитку невербальних здібностей дитини повинен відповідати віку 12 місяців і вище. Процедура проведення діагностичних методик з дітьми, чий невербальний рівень розвитку еквівалентний віку менше 12 місяців, може бути неточною (показники повинні інтерпретуватися з більшою обережністю).
Запишіться на діагностику зараз
Наш адміністратор зв'яжеться з Вами, щоб домовитися про зустріч
«Натискаючи на кнопку, Ви погоджуєтеся на обробку персональних даних та з умовами політики конфіденційності»
Ми чекаємо на вас
Україна, м. Дніпро
вул. Січових Стрільців, 92